8/13/2008

Cum puteti fi inselati la un Exchange

Share On Facebook ! Tweet This ! Share On Google Plus ! Pin It ! Share On Tumblr ! Share On Reddit ! Share On Linkedin ! Share On StumbleUpon !
Nu e un lucru nou când auzi că cineva a fost înşelat în această ţară. Dar e un lucru extrem de nou când chiar tu însuţi cazi în plasa amăgitorilor, în plasa "şmecherilor", "şarlatanilor", "hoţilor".


Poţi fi păcălit cu acte în regulă dacă nu eşti atent!


Deci ATENŢIE la ce semnaţi!!!


Să vă povestesc păţania mea. Am mers astăzi, 13.08.2008 sa schimb valută. Vroiam sa vând nişe dolari şi nişte lire sterline şi să cumpăr nişte euro. Pentru a realiza acest lucru am zis că ar fi bine să mă informez puţin asupra celui mai bun curs. Am luat-o pe jos de la Bucur Obor spre staţia Eminescu pe partea dreaptă. Întâi am zis să vând dolarii. Găsisem cursuri la Cumpărare de 2.36 sau 2.37. Normal că am hotărât pentru cel de 2.37. Aveam 500 de dolari de schimbat. Intru şi vânzătorul (avea o faţă puţin cam dubioasă, dădea mai mult spre ţigan) mă "informează" fără însă să înţeleg prea bine ce vrea să spună, că dolarul este 20 37. Nu a spus pe înţelesul tuturor că dolarul la ei e 2 lei şi 037 bani. Mi se pare că a menţionat de un curs, alt curs nu mai reţin cum a zis că se numeşte. Pe mine nu prea mă interesa ce curs avea el în minte. Dar după tranzacţie şi după ce am semnat fără să citesc Formularul de acceptare a tranzacţiei, am constatat cât de mult mă interesa. Fusesem înşelat cu acte în regulă de 100 de lei.


Mare atenţie!!!



Unele Exchange-uri practică două cursuri. Nu ştiu să dau prea multe detalii. Dar din câte am înţeles, este vorba de un curs pentru străini sau cei care pleacă în străinătate sau cei cu cecuri??? Nu mai reţin exact cum mi-a spus. Şi încă un curs pentru... fraieri! Culmea culmei! Nu e nimic în neregulă! Chestia asta cu două cursuri a fost aprobată de la Minister(după cum am fost informat la OPC)!


Iată mai jos Formularul de acceptare a tranzacţiei şi Bonul fiscal.





Un curs era de 2.37 lei pentru şmecheri şi altul de 2.037 lei pentru fraieri.


Iată placa de afişaj a cursurilor:


Spuneţi-mi şi mie ce înţelegeţi din această placă sau avizier??? A se observa faptul că pe avizier sus de tot se află afişat cursul normal Euro - Dolar ca şi la alte Exchange-uri. Jos însă nu se mai uită nimeni pentrucă normal sunt cursurile pentru alte valute care pe noi nu ne interesează, motiv pentru care nu le luăm în seamă. Însă observaţi totuşi că există o diferenţă!!!

SFAT!!! Nu cumpăraţi de la Exchange-uri care au haos în avizier!


Tranzacţia am făcut-o la SC BESTCHANGE2006 SRL.

BESTCHANGE??? De unde???


Iată cum arată:


Povestea nu se termină aici!


După ce am plecat păcălit, am întâlnit o maşină de poliţie pe drum care staţiona. Am abordat o doamnă poliţist şi i-am spus păţania. Când a auzit de două cursuri, a zâmbit puţin semn că a mai întâlnit cazuri din astea. Mi-a zis că ştie despre ce e vorba. Între altele am aflat de la ea că alţii au fost înşelaţi de 60 - 80 de milioane!!! M-a sfătuit să merg la OPC. Am mers şi la OPC iar doamna de acolo mi-a arătat că am semnat actul şi că nu mă poate ajuta cu nimic!


MARE GRIJĂ CE SEMNAŢI ŞI UNDE SCHIMBAŢI!!!


CITIŢI CU ATENŢIE ACTUL PE CARE URMEAZĂ


SĂ-L SEMNAŢI!!!


NU VĂ LASAŢI PĂCĂLIŢI!!!


Alte situri despre această firmă:

http://info-calatorie.bucharest-guide.ro/bestchange-2006-srl.htm

http://info-calatorie.bucharest-guide.ro/travelex-exchange-srl.htm

Author:

«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

7 comentarii:

Anonim spunea...

da Constantin,asa e,...si mie mi s-a intamplat! e de mare folos articolul tau ca sa vada fratii cum ne pot pacali "legal si avizat" unele case de schimb valutar!

Anonim spunea...

Incredbil.. te apuca furia si neputinta. Trebuie sa deschid larg ochii si sa ma astept mereu la ce-i mai rau se pare. Multumesc.

Anonim spunea...

Incredibil ce se poate intampla ziua si la drumul mare, e incredibil cum se fura sub orice forma ca te fura la cantar, din portofel si mai nou ultima gaselnita furat cu acte in regula. Basca impozite, taxe, accize, rovinete impuse de stat.
Sa nu-ti para rau ca ai fost neatent ca, daca observai nu recunostea si se lasa cu bataie.

Anonim spunea...

fratilor, e foarte simplu motivu pentru care aceste case sunt legale, TOTU ESTE PE FATA!
aceste firme nu fura pe nimeni, doar profita de neatentia (sau prostia) romanilor in ceea ce priveste detaliile!
atata timp cat pe panou este scris clar CURS PT VALUTE SI CURS PT CECURI DE CALATORIE, iar pe cel cu valute este scris clar 2,03 lei/usd nu se poate numi nici inselatorie, nici furt, doar neatentie din partea ta!
mai ales k 70% dintre romani nu isi dau seama de diferenta intre 2 (doi) bani si 20 (doua-zeci) bani!
si singura metoda prin care se pot evita astfel de incidente nu este aceea de a pune poze pe situri, ci ca populatia romaniei SA INVETE SA CITEASCA INAINTE DE A SEMNA!
nu vreau sa se inteleaga k sunt de partea lor, ci doar spun adevarului pe nume!
Deci morala topicului... CITITI CU ATENTIE INAINTE DE A SEMNA UN FORMULAR DE ACCEPTARE A TRANZACTIEI!
apropo: in kzu in kre va luati teapa dar nu ati semnat inca formularu, casieru este obligat sa anuleze tranzactia, iar in kzu in kre acesta nu vrea, nu ezitati a suna la relatii cu clientii! (numar de telefon ce ar trebui neaparat afisat in interioru casei) si sa specificati CLAR k nu ati semnat formularu si k anuntati OPC-UL in kzu in kre nu vi-se restituie banii! ASTA FUNCTIONEAZA DOAR IN CAZU IN CARE NU ATI APUCAT SA SEMNATI, DUPA CE ATI SEMNAT NUMAI AVETI CE LE FACE (DEGEABA RUPETI FORMULARE, MAZGALITI FOI AMENINTATI ETC.) CEL MULT CASHTIGATI O AMENDA DIN PARTEA POLITIEI PT DERANJAREA LINISHTII PUBLICE, DAUNE FIZICE ETC.
in cazul in kre mi-se va accepta commentu voi incerca sa urmaresc topicu si sa mai raspund unor eventuale intrebari/nelamuriri!

Anonim spunea...

e normal sa fie doua cursuri, unul la vanzare si altul la cumparare; din asta castiga toate exchange-urile; tu vroiai sa schimbi dolarii deci casa de schimb ti-i cumpara si trebuia sa te uiti doar la cursul de cumparare. cu cat cumpara ei valuta.

Anonim spunea...

acum am vazut si eu
sunt 2 cursuri de cumparare si 2 de vanzare
si nimeni nu face nimic din pacate

eu spunea...

Nu cred ca ai privit in detaliu pozele. Intr-adevar sunt doua cursuri unul de cumparare si altul de vanzare. Insa ei nu aveau doua cursuri ci 4!!!! Un curs pentru jmecheri si unul pt fraierii care nu sunt atenti la detalii. Mai concret, aveau un curs de genul dolarul ti-l vindem cu 3,45 si il cumparam cu 3,23. Scria asta mare ca sa se vada. Si mai era un curs afisat undeva jos intr-un colt. Cursul asta suna de genu: la vanzare 3, 045 si la cumparare 3,023. Ei cica practicau primele preturi pentru cei din strainatate care cica aveau nu stiu ce cecuri nu am inteles prea bine, iar celelalte pentru oamenii de rand care nu stiu sa fie atenti la detalii. Multi au fost pacaliti asa de milioane de lei buni...

Credeti-ma ca stiu ce am patit si nu vorbesc aiurea!!!

libris.ro
carturesti.ro

Popular Posts

OOKE

ookee.ro

top navigation

       
   
interlink.ro

Pagina de folos in lume

Labels

Inscris pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vizitatori pe blog

123

 
Copyright ©2016 Pagina de Folos • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger