10/10/2011

Molitfele Sfantului Vasile cel Mare - sfaturi practice

Share On Facebook ! Tweet This ! Share On Google Plus ! Pin It ! Share On Tumblr ! Share On Reddit ! Share On Linkedin ! Share On StumbleUpon !
Nu cereti preotului sa va faca Molitfele Sfantului Vasile cel Mare! Cu acestea nu e de joaca. Intr-adevar sunt niste rugaciuni foarte puternice! Dar daca il zadarasti pe diavol aiurea, s-ar putea sa nu iti fie prea bine! Daca crezi ca ti s-au facut vraji, sunt alte rugaciuni speciale. Molitfele Sf. Vasile se citesc pentru cei indraciti, sau pentru casele unde se intampla lucruri ciudate. Ele nu se citesc oricum! Trebuie o anumita pregatire atat din partea preotului cat si din partea credinciosilor. Acestia trebuie sa fi postit si sa se fi spovedit.

Molitfele Sfantului Vasile se citesc de preotii cu viata sfanta si niciodata de mireni! Am avut un coleg la seminar mai mare decat mine, despre care spuneau colegii ca ar fi citit molitfele Sf. Vasile cel Mare. Noapte un coleg a vazut pe pieptul lui un dracusor. Dimineata cand s-a trezit era tot vanat.

Sfantul Sinod al Bisericii Ortodoxe Romane anul acesta a restrictionat prin lege bisericeasca citirea acestor molitfe. Inainte ele se citeau de Sf. Vasile pe 1 ianuarie. Acum nu se mai citesc deloc. Pe 1 ianuarie poate era preotul pregatit, dar credinciosii nicidecum!

Nu voi veni cu relatarea minunatului episod din Viata Sf. Vasile cel Mare cand a scris aceste molitfe intr-o noapte de iarna si veneau dracii in chip de mascati facnd multa galagie numai numai sa nu poata scrie Sf. Vasile aceste molitfe!

Author:

«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

3 comentarii:

Bălulescu iliana spunea...

Eu sant din Timisoara , si la noi la catedrala se fac zilnic slujbele SF.VASILE. Intotdeauna e lume multa si nu toti au probleme deosebite...si eu am fost de cateva ori la astfel de slujbe..multumesc lui Dumnezeu ca nu am patit nimic.

Dona spunea...

Este foarte rau ca s-a interzis citirea Moliftelor.
Eram foarte grav bolnava, si dupa ce mi s-au citit, mi-am revenit. Trebuie citite de preoti cu adevarat curati.
Oricum nu are oricine curaj sa le citeasca, dar sa fie lasati sa citeasca cei ce au curaj.
Doamnea ajuta !

eu spunea...

Nu s-a interzis definitiv citirea molitfelor, ci se accentuiaza responsabilitatea ambelor parti la o astfel de slujba. Si preotii trebuie sa fie pregatiti, dar si credinciosii. Ori de Sfantul Vasile toata lumea e mancata si bauta la Sfanta Liturghie. Ce sa mai zicem de post...

libris.ro
carturesti.ro

Popular Posts

OOKE

ookee.ro

top navigation

       
   
interlink.ro

Pagina de folos in lume

Labels

Inscris pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vizitatori pe blog

123

 
Copyright ©2016 Pagina de Folos • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger