10/10/2011

Parintele Ilie Lacatusu din Cimitirul Giulesti

Share On Facebook ! Tweet This ! Share On Google Plus ! Pin It ! Share On Tumblr ! Share On Reddit ! Share On Linkedin ! Share On StumbleUpon !
Nu stiu daca ati avut ocazia sa ajungeti vreodata in cimitirul Giulesti la moastele Parintelui Ilie Lacatusu. Nu este inca canonizat, dar parintele are moaste intregi si face minuni!

El a trecut prin temnitele comuniste. L-au martirizat ateii comunisti. Nu doresc sa vin cu detalii asupra vietii lui, deoarece sunt atatea situri pe care o puteti gasi, ci doresc sa va impartasesc ce am simtit eu de fiecare data cand am ajuns la sfintele lui moaste.

Moastele sunt puse la vedere intr-un cavou frumos si simplu.

M-am aplecat si am sarut moastele si am cerut binecuvantarea parintelui. Cand m-am retras din cavou, am simtit cum cineva mi-a pus mana pe cam si m-a binecuvantat. Am simtit o usurare nespusa pe care o simti doar in intalnirea cu Dumnezeu din cadrul spovedaniei.

Eu zic, ca parintele e un Sfant si e grabnic ajutator!

Mergeti cu incredere la el! Va va ajuta!

Cavoul e situat pe aleea principala din cimitir. Cavoul il puteti gasi si inchis, dar sunt slabe sansele. Se ingrijesc rudele sa fie mai des deschis.


Author:

«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

2 comentarii:

Daniela spunea...

Si eu va indemn sa mergeti la moastele Parintelui Ilie Lacatusu, cu toata increderea si speranta. Cu siguranta rugaciunile va vor fi ascultate si va va aduce alinare. Cavoul este deschis in fiecare joi , sambata si duminica a saptamanii, vara de la 15 la 18, iar iarna de la 13 la 16.Daca inainte de ziua de joi este vreo sarbatoare mare, cavoul este deschis si nu mai este deschis joi. Mergeti cu flori pe care sa le atingeti de Sfantul si pastrati macar una, sa o avti. Este bine sa mergeti de 9 ori, iar a 10-a oara, pentru multumire, cu 9 mici pachetele pe care apoi sa le impartiti celor care apreciaza sfintenia. Puteti merge si cand este inchis pentru ca va rugati pe laga cavou si puteti lasa acatist printr-o mica fanta in ferestruica laterala. Acatistul nu-l citeste nimeni, dar poarta rugaciunile dumneavoastra si Sfantul le asculta si va usureaza. Mergeti cu incredere !!!!!

Anonim spunea...

Ilie Lacatusu este un mare sfant Cu rugaciunile facute catre sfant,sotul meu a luat permisul de conducere in strainatate Este grabnic ajutator Multumesc,Sfinte Ilie Lacatusu.

libris.ro
carturesti.ro

Popular Posts

OOKE

ookee.ro

top navigation

       
   
interlink.ro

Pagina de folos in lume

Labels

Inscris pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vizitatori pe blog

123

 
Copyright ©2016 Pagina de Folos • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger