4/19/2014

Cum vor ungurii sa ne ia Transilvania! ALERTA!

Share On Facebook ! Tweet This ! Share On Google Plus ! Pin It ! Share On Tumblr ! Share On Reddit ! Share On Linkedin ! Share On StumbleUpon !
MESAJUL UNEI ROMANCE …..


Dragi prieteni,
M-am întors dintr-o călătorie de câteva zile facută cu colegii de promoție la Budapesta. Am revăzut această frumoasă capitală europeană, elegantă și mai curată decât Parisul. (Compar cu Parisul, căci din păcate, nu are rost sa compar cu curățenia din orașele românesti .)

     Nu a fost o excursie organizată, dar totuși am avut câteva servicii punctuale cu ghid. Desi nu era prevăzut în program, o ghidă ne-a condus la Piata Eroilor, un frumos ansamblu de statui ai regilor Ungariei și ne-a prezentat pe scurt istoria lor.

    In fata statuii lui Matei Corvin, a început o pledoarie înflăcărată contra tratatului de la Trianon, care a amputat Ungaria. Eu am sărit ca arsă și am zis că această pace a fost o pace justă, căci românii constituiau majoritatea populației din Transilvania. Ea a replicat ca așa o fi acum, dar la epoca respectivă nu era așa. Eu i-am spus ca nu pot sa accept astfel de neadevaruri, eu, care cunosc în deaproape situatia, căci bunicul meu a fost miner într-o mină de aur si un strămoș de-al meu a murit legat de coada calului. Ghida a zis că ea povestește ce a învățat la școală și că nu e vina ei, nici vina mea că avem păreri diferite, ci e vina istoriei.

    Dar de toată evidența, ea, ca și colegii ei vor ține acelasi discurs în fata următorului grup de turisti ajuns la Budapesta. (Iar ungurii nu vor menționa niciodată, că în fond și Matia Corvin avea sânge românesc după tatăl lui.)

    Va povestesc ce am trăit eu si ce am auzit eu cu urechile mele. Deci nu e vorba de zvonuri sau de manipulări ! Este purul adevar. Ungurii sunt foarte activi și au o influență mediatică importantă; ei nu s-au resemnat de pierderea Transilvaniei si consideră românii ca pe niște intruși țigani. De altfel, de mult avusesem ecouri din partea unor francezi, care mirati de ardoarea interlocutorilor unguri, mă întrebau care e adevărul cu privire la Transilvania. De fapt ungurii nu se ascund de loc. In 2007 am remarcat că pe prima pagină a unei biografii a lui Nicolas Sarkozy scria ca “tatăl sau vine dintr-o țară din Europa Centrală cu geografía amputată“.

    De asemenea, în 1992 s-a publicat în Occident o istorie a Transilvaniei unde ungurii popularizează cu abilitate teoriile lor (cum ca latinophonii ar fi părăsit Transilvania o dată cu armata romană si în secolul IX, când au ajuns acolo ungurii ar fi găsit ținutul nelocuit).

    Cum sa nu ma doară pe mine astfel de teorii absurde ? In Transilvainia erau (și sunt) unguri doar în regiunea secuiască si la orase, dar altfel nu sunt multe sate de unguri. Bunicii mei dinspre mamă erau dintr-un sat de lânga Cluj și la ei în sat nu era picior de ungur.

     Nu era nici un ungur, nici în satul de mineri de lânga Brad al bunicilor mei dinspre tată. La mina de aur unde lucra bunicul, șefii erau nemți; dar nici acolo nu prea erau unguri. Dupa cum am spus, bunica dinspre tată a avut un strămoș care a fost omorât legat de coada calului. Ea era rubedenie chiar si cu Horia.

    In memoria strămoșilor mei, ma revolt si sa ma neliniștesc. De altfel, poate ca zidurile frumoaselor clădiri din Budapesta inchid și o picatură din sudoarea strămoșilor mei.

    Diaspora română din secolul XIX a avut o contribuție decisivă la crearea României. Personal, eu nu-mi imaginez că diaspora română din Paris, ar avea puterea de a ameliora situația economico-politică a României, care, pe de o parte, e zguduită de loviturile crizei mondiale și, pe de altă parte, se zbate înnămolită într-o corupție generalizată.

     Dar cred ca diaspora română din Occident ar avea datoria să încerce sa corecteze interpretările greșite, vehiculate uneori în ziare sau chiar în atlase, cum ar fi informații tendențioase cu privire la Transilvania, amalgamul : rrom-român, problema rău cunoscută a Basarabiei, etc.

 Trebuie să facem ceva !

    Si nu e ușor; mai ales în contextul actual care nu e de loc favorabil României. Caci constat cu tristețe degradarea imaginii țării noastre în străinătate. In momentul de față o origine română se declină cu rușine. Activitătile ilicite ale țiganilor, ca de altfel și a foarte multor români, au creat în Occident o impresie dezastruoasă despre România.

      Pun mai jos un mesaj care prezinta manevrele viclene ale ungurior care speră ca situația Transilvaniei sa fie rediscută în cadrul Comunitatii Europene.

 Ar fi bine să-l difuzăm.

 Mi-e pur și simplu teamă de viitor !Cu stimă,

Simina LAZAR HUSER



 TRANSILVANIA in PERICOL


Se știe că Ungaria are un interes major pentru ca România să nu intre nici în anul 2013 în spațiul Schengen și acționează în această direcție, cu sprijinul Olandei, Finlandei și Germaniei. Ca urmare, românii get-beget acceptă acordarea, cu multă generozitate și în mod gratuit, a cetățeniei și pașaportului din partea Ungariei, fără să cunoască limba ungară, Constituția și imnul, istoria și geografia acestei țări.
Pe cale de consecință, românii care obțin și cetățenia Ungarieise pot angaja ușor în toate țările Uniunii Europene, fără niciun fel de restricții.

Mai nou,pensionarii români get-beget care cer și obțin cetățenia ungară beneficiază de pensie din partea Ungariei, pensie care este de două, trei ori mai mare decât pensia din România, la care sunt obligați să renunțe.

 Pe surse, s-a aflat că sunt peste 2,5 milioane de cetățeni români care au obținut dubla cetățenie în Ungaria. Zilnic se duc în Ungaria mii de români, în cele 920 de localități, pentru a dobândi cetățenia acestei țări și pașaportul unguresc. Acțiunea diabolică de acordare a cetățeniei ungare pentru românii get-beget constituie un precedent foarte periculos pentru Uniunea Europeană, dar pentru Guvernul Ungariei este prioritatea numărul unu.

 Până în toamna anului 2014 se acționează pentru acordarea cetățeniei ungare pentru cel puțin încă două milioane de români. Apoi, Ungaria va solicita organismelor europene de la Bruxelles să constate, pe bază de acte de identitate și pașapoarte, că în Ardeal sunt 4-5 milioane de cetățeni unguri. Apoi, cer autonomia teritorială a acestei provincii istorice românești, prin aplicarea principiului autodeterminării popoarelor.

 Așa-zisul război al steagurilor, din luna februarie a.c., declanșat de Guvernul de la Budapesta, face parte din programul Ungariei de internaționalizare a problemei….

Atentie mare – difuzeaza, sa stie tot romanul cum se lucreaza impotriva Romaniei!

sursa; www.rbnpress.info

Author:

«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

libris.ro
carturesti.ro

Popular Posts

OOKE

ookee.ro

top navigation

       
   
interlink.ro

Pagina de folos in lume

Labels

Inscris pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vizitatori pe blog

123

 
Copyright ©2016 Pagina de Folos • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger