9/15/2014

Cunoscutul necunoscut

Share On Facebook ! Tweet This ! Share On Google Plus ! Pin It ! Share On Tumblr ! Share On Reddit ! Share On Linkedin ! Share On StumbleUpon !
Am fost abordat astazi de un cetatean de etnie romma care tinea un copil de mana:

El: Buna ziua! Ce mai faceti? De cand nu v-am mai vazut!

Eu vorbeam la telefon. 

El: Va rog inchideti telefonul sa nu ne auda si altcineva.

Eu l-am privit mirat. Mi-am cerut scuze fata de persoana cu care vorbeam la telefon si i-am inchis. Am continuat discutia cu acea persoana necunoscuta.

Eu: Nu stiu de unde sa va iau! Nu imi amintesc de persoana dumneavoastra!

El: Cum nu? De la scoala?

Eu: De la Liceul X?

El: Da! De la Liceul X. Am fost portar acolo. Nu va mai amintiti de mine? A trecut atata timp de cand ati terminat!

Insa eu nu am facut liceul X iar cat am avut eu legatura cu respectiva institutie, el nu a lucrat sigur acolo!

Eu: In fine! Ce mai faceti?

El: Sunt intr-o situatie foarte dificila! Nu mai am bani si trebuie sa ii iau si eu la asta mic niste lapte. Poate ma puteti ajuta!

Eu: Imi pare rau! NU am bani!

El spune imediat: La revedere!

Eu: La revedere!


Iata alt mod de a specula naivitatea oamenilor! Aveti grija deci cu cine vorbiti! 


Author:

«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

libris.ro
carturesti.ro

Popular Posts

OOKE

ookee.ro

top navigation

       
   
interlink.ro

Pagina de folos in lume

Labels

Inscris pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vizitatori pe blog

123

 
Copyright ©2016 Pagina de Folos • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger