1/17/2015

Medici care spun NU avorturilor

Share On Facebook ! Tweet This ! Share On Google Plus ! Pin It ! Share On Tumblr ! Share On Reddit ! Share On Linkedin ! Share On StumbleUpon !

Cu ocazia intronizării noului Mitropolit al Banatului, în 28 decembrie 2014, Patriarhul Daniel al României a acordat Diploma și Medalia Sfinților Martiri Brâncoveni acestor medici ginecologi din Timișoara: Cristina Valea (medic primar de familie care a convins peste 700 de femei să renunţe la avort), conf. dr. Dan Păscuţ (şeful Clinicii de Obstetrică Ginecologie II, Universitatea de Medicină şi Farmacie), Ionel Cioată, Mariana Luca, Dănciulescu Carmen, Oana Cristina Damaschin, Gheorghe Budău, conf. dr. Ioan Sas, Gabriela Cristea, Marius Forga, Florica Al Jobory, Anca Hudiţeanu, Alexandru Moscu, Zoran Popa, Olimpia Oprea, Florina Todoruţ, Olivera Iordache şi Ionel Spătaru.

Astăzi am avut deosebita onoare, alături de alți colegi medici ginecologi in Timișoara, de a primi Diploma Omagială si Medalia “Sfintii Martiri Brâncoveni” acordate de Prea Sfinția Sa Daniel, Patriarhul Bisericii Ortodoxe Române, medicilor care nu efectuează avorturi. A fost un moment deosebit de emotionant pentru noi, iar Patriarhul Daniel a subliniat faptul că medicul tratează şi Dumnezeu vindecă, pentru aceasta fiind nevoie de o permanentă conlucrare şi comunicare între medici si slujitorii lui Dumnezeu pentru binele celor aflați în suferință”, spune medicul Olimpia Oprea, unul dintre medicii care a primit medalia și care de ani de zile refuză să mai facă avorturi.

Dr. ginecolog Dan Păscuţ, alt medic dintre cei decorați de către Patriarh, povesteşte că, după Revoluţie, şi-a deschis un cabinet medical cu ecograf. „Văzând embrionul, citind pe tema acestui subiect şi înfiinţându-mi un cabinet privat unde primeam bani pentru avorturi am început să mă simt ca un killer plătit să ucidă. Exact ca un killer. Atunci nu m-am mai putut suporta pe mine însumi. Era exact acelaşi sentiment ca şi cum aş fi fost plătit să ucid. Măcar un adult are posibilitatea să se apere. Fătul intrauterin nu are nicio posibilitate să se apere. Sunt absolut convins că există viaţă şi că prin avort se distruge o viaţă. Am şi declarat oarecum anecdotic că şi dacă ar trebui să fac puşcărie pentru asta nu voi mai face avorturi”, a declarat medicul Dan Păscuţ în cadrul unui interviu postat pe YouTube de Asociaţia Pro Vita, care militează împotriva avortului.

Conferenţiarul timişorean a mai spus că nu putea suporta gândul ca într-o zi să curme o viaţă, iar în alta să se bucure de venirea pe lume a unui copil. „Dacă mama mea ar fi făcut avort, eu nu eram astăzi. Şi mă bucur de viaţă, mă bucur de familia mea, de faptul că am viaţă pentru că mama mea m-a dorit”, a mai spus acesta.

Un alt ginecolog care a renunţat să mai facă întreruperi de sarcină este dr. Ionel Cioată.  „A fost o decizie greu de luat pentru că avortul era o practică pe care am învăţat-o în cursul pregătirii mele şi mă ascundeam în spatele acestei datorii ale mele de a face acest lucru”, a spus acesta într-un interviu pentru televiziunea creştină Alfa şi Omega TV. Ionel Cioată povesteşte că a luat decizia după ce s-a spovedit, iar un preot a refuzat să-l împărtăşească pentru că făcea avorturi. „A fost picătura care a umplut paharul”, îşi aminteşte medicul.  „Am avut foarte multe cazuri de pacienţi indecişi, cupluri necăsătorite, fete tinere. Mi-am luat timp şi am discutat cu ei. Le-am arătat embrionul, fătul, inimioara pentru a-i determina să îşi schimbe decizia. Mulţi dintre ei au renunţat la ideea de a face avort. Au rămas pacienţi, i-am ajutat la naştere şi au fost fericiţi”. De fiecare dată când are în faţă o mamă care doreşte să facă avort îi spune: „Trebuie să luptăm să vină pe lume fiecare suflet pe care Dumnezeu îl rânduie”, a mai spus Ionel Cioată.


În cuvântarea sa de la Catedrala Mitropolitană, cu ocazia slujbei de intronizare a noului Mitropolit, patriarhul a subliniat faptul că în România natalitatea este în scădere.

Sursa: http://darulvietii.ro/index.php/component/content/article?id=413

Pe situl ipp.ro (Institutul pentru Politici Publice Bucuresti)  se prezenta la data de 18 aprilie 2012 urmatoarea situatie:

De pe locul al 4-lea în clasamentul ţărilor Uniunii Europene la nivelul anului 2010, cu o medie între 350 - 400 întreruperi de sarcină pe zi, România se confruntă în prezent cu o serioasă problemă constând în numărul îngrijorător al întreruperilor sarcinilor nedorite, acesta stagnând în ultimii ani în jurul cifrei de 100.000 - 128.000 pe an.

Sursa: http://www.ipp.ro/pagini/atitudini-351i-percep355ii-privind.php


Dar stiati ca anticonceptionalele sunt si avortive?




Iata si pozitia Parintilor Bisericii noastre fata de avort:

«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

libris.ro
carturesti.ro

Popular Posts

OOKE

ookee.ro

top navigation

       
   
interlink.ro

Pagina de folos in lume

Labels

Inscris pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vizitatori pe blog

123

 
Copyright ©2016 Pagina de Folos • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger