2/22/2015

Dependentii de alcool - ajutati de Biserica sa se trateze

Share On Facebook ! Tweet This ! Share On Google Plus ! Pin It ! Share On Tumblr ! Share On Reddit ! Share On Linkedin ! Share On StumbleUpon !

Psihologi si preoti ai Mitropoliei Moldovei si Bucovinei incearca sa ajute si sa vindece zeci de persoane dependente de alcool.

Oamenii merg intr-un centru de consiliere, dar pot participa si la tabere de vara facute anume pentru ei. Terapia este gratuita.

"Ma numesc Nico, sunt alcoolica si cu ajutorul lui Dumnezeu azi nu am pus niciun pahar de alcool in gura".

Asa incepe o sedinta de terapie la centrul pentru dependenti infiintat de Mitropolia Moldovei si Bucovinei. Nicoleta are 65 de ani, si dupa cum recunoaste, jumatate si i-a inecat in alcool.

"Am vazut ca copiii sufera si m-am horatat singura ca sa fac ceva ca sa fiu normala si corecta in familie. Aici am gasit intelegere, pot sa vorbesc deschis", spune Nicoleta.

Si Mircea a avut puterea sa renunte la bautura. Se implinesc deja trei ani de cand a luat aceasta decizie. A realizat ca din cauza bolii a avut probleme si acasa si la serviciu.

"Am inceput sa beau cu colegii la serviciu. Mergeau colegii mergeam si eu la baut, ca ziceam "dar eu oi fi mai prost". Si am mers si azi si maine si poimaine. Alcool fiind vodka, berea era un racoritor", povesteste Mircea.

Prelatii au realizat cat de grave sunt problemele multora dupa ce la spovedanie s-au plans ca nu au unde sa se vindece.

Mitropolia organizeaza si tabere la manastiri pentru credinciosii cu astfel de necazuri. Anul acesta vor merge la Horaita, in Neamt. Pentru 5 zile, pacientii vor plati 50 de lei.

Consilierea este gratuita si urmeaza pasii organizatiei Alcoolicilor Anonimi din America. Adica 12 pasi in zece saptamani.

Sursa: http://stirileprotv.ro/stiri/social/vindecare-prin-credinta-dependentii-de-alcool-ajutati-de-biserica-sa-se-trateze.html

«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

libris.ro
carturesti.ro

Popular Posts

OOKE

ookee.ro

top navigation

       
   
interlink.ro

Pagina de folos in lume

Labels

Inscris pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vizitatori pe blog

123

 
Copyright ©2016 Pagina de Folos • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger