2/22/2015

O metoda ingenioasa de a recolta mierea fara a deranja albinele

Share On Facebook ! Tweet This ! Share On Google Plus ! Pin It ! Share On Tumblr ! Share On Reddit ! Share On Linkedin ! Share On StumbleUpon !

Colecteaza mierea direct de la sursă, asta fără a deranja albinele ce trăiesc în stup. Daca cineva imi spunea asta fara sa vad nu as fi crezut. Cu acest stup se pare ca este posibil.

Acest stup este numit  Flow stup  si este opera a doi apicultori, tată și fiu,  Stuart  și  Cedar Anderson. În prezent, cel mai comun mod de a colecta miere din stupi este sa „eliminam” albinele dupa rame prin scuturare, descapacirea ramelor si ulterior introducerea într-o centrifugă, din care se va scurge mierea. Aceast modalitate nu este simpla nici pentru albine si nici pentru apicultor.


Cu  Stup Flow , putem recolta mierea de la o supapă integrată în stup. Stupul este format din rame deja formate jumătate. Albinele vor forma alveole cu ceară și apoi le vor umple cu miere. Restul funcționează ca un robinet, apasand un buton mecanismul din interiorul stupului va face ca mierea sa curga din interiorul stupului. Mai jos puteti vedea atat poze demonstrative cat si un filmulet.






Stim cu totii ca albinele sunt esențiale pentru ecosistemul global, si cred că într-adevăr avem nevoie să salutam această inițiativă. Am auzit de mai multe ori de recoltarea industriala a mierii de albine si am vazut cat poate afecta albina, asa ca este o idee bună pentru a încerca si alte alternative (deși eu abia imi imaginez utilizarea acestui proces). Nu de putine ori am vazut poze cu bani care curg din stup si sincer nu erau pe placul meu.




Sursa: http://cyd.ro/cum-poate-fi-recoltata-mierea-fara-a-deranja-albinele/
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

libris.ro
carturesti.ro

Popular Posts

OOKE

ookee.ro

top navigation

       
   
interlink.ro

Pagina de folos in lume

Labels

Inscris pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vizitatori pe blog

123

 
Copyright ©2016 Pagina de Folos • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger