5/28/2015

Medicul necredincios si preotul

Share On Facebook ! Tweet This ! Share On Google Plus ! Pin It ! Share On Tumblr ! Share On Reddit ! Share On Linkedin ! Share On StumbleUpon !

Un necredincios care ajunsese medic, intreaba o data in ironie pe un preot:
-Sfintia ta, porti numele de pastor de suflete,dar ai vazut vreodata un suflet?
-Nu, raspunse preotul
-Dar poate l-ai gustat?
-Nu, nu l-am gustat.
-Atunci poate ai mirosit vreun suflet?
-Nu, nu l-am mirosit.
-Dar poate ai simtit un suflet?
-Da, de simtit l-am simtit si inca foarte bine.
-Va sa zica,zise doctorul cu un aer triumfator,din cele cinci simturi ale omului, patru vorbesc impotriva sufletului. Pe care sa le credem? Pe cele patru sau pe cel singur?!
-Dumneata esti medic, raspunse preotul. Ai vazut vreodata durere?
-Nu, zise medicul, n-am vazut.
-Dar de auzit, ai auzit-o?
-Nu.
-Dar, poate ai gustat-o?
-Nu, nici n-am gustat-o.
-Atunci poate ai mirosit vreo durere?
-Nu.
-Dar, poate ai simtit durerea?
-Da, am simtit-o si inca foarte tare.
-Va sa zica, spuse preotul cu un aer ingaduitor, din cele cinci simturi patru vorbesc contra durerii. Ce-ai zice, daca cineva s-ar intemeia pe acest rationament si ar afirma ca nu exista durere?!


«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

libris.ro
carturesti.ro

Popular Posts

OOKE

ookee.ro

top navigation

       
   
interlink.ro

Pagina de folos in lume

Labels

Inscris pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vizitatori pe blog

123

 
Copyright ©2016 Pagina de Folos • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger