8/06/2016

Dragon, Europa, Mall sau Second Hand? De unde sa imi fac cumparaturile?

Share On Facebook ! Tweet This ! Share On Google Plus ! Pin It ! Share On Tumblr ! Share On Reddit ! Share On Linkedin ! Share On StumbleUpon !
Aceasta intrebare mi-am pus-o de multe ori. In decursul a multor ani trecuti, am tras concluzii diferite. 

Mai intai sa lamurim pentru nestiutori ce este Europa si ce este Dragonul Rosu?

Europa este un centru comercial din Bucuresti foarte mare unde vand tiganii, chinezii, turcii si rareori romanii, marfa din Turcia, dar in mod special din China. Complexul este improvizat in niste baraci de metal. Cand ploua sau ninge ti-e mila de bietii oameni care vand acolo. Nu au incalzire... Se vinde marfa in special la bucata, dar si la engross.

Dragonul Rosu - este un alt centru comercial din Bucuresti situat langa Europa insa care este foarte bine organizat. Are cladiri mari construite, incalzite, parcari foarte mari. Se intinde pe cateva hectare. Marfa e o idee mai scumpa decat in Europa dar conditiile de cumparare sunt altele. Aici de regula se vinde doar la engross, insa sunt magazine care vand si la bucata.

La inceput consideram ca cele mai ieftine produse la poti cumpara din Europa. Nici nu vroiam sa mai bat drumul pana la Dragonul Rosu. Era un drum inutil, in mintea mea. Cand am descoperit Dragonul, am renuntat la Europa. 

In tot acest timp, consideram ca doar fitosii merg in Mall. Credeam ca in Mall sunt lucruri prea scumpe pentru buzunarul meu.

Cu toate acestea, observam ca produsele chinezesti cumparate din Europa sau Dragon erau si scumpe si de calitate indoielnica. Se decolorau si se stricau repede. Din aceasta cauza cand mergeam in Dragon cautam in mod special magazinele producatorilor romani. Aveam de umblat pana le gaseam caci nu sunt multe, dar nici prea ieftine nu sunt.

Construindu-se un Mall mai aproape de locuinta mea, a produs o schimbare in mentalitatea mea gresita de pana acum. Stiam proverbul: "Sunt prea sarac ca sa imi cumpar lucruri ieftine" insa nu il aplicasem in viata mea. Intr-adevar in Mall lucrurile sunt mai scumpe, dar mai de calitate! Daca esti atent si vizitezi mai des Mall-ul doar ca sa arunci o scurta privire, vei constata ca din cand in cand apar promotii sau reduceri consistente. Atunci merita sa investesti in haine. 

Acum, daca stau bine si ma gandesc, dau la Mall pe niste haine de calitate cam tot atatia bani cati dadeam in Dragon. 

Ce castig? 

1. Castig timp! Dragonul e departe si e urias!!!!!! Te plimbi la nesfarsit pana gasesti ceva ce iti place in Dragon! Mall e mai aproape, mai mic chiar.
2. O plimbare relaxanta. Prin Dragon sau Europa nu poti sa te plimbi relaxat cand toti incearca sa te abureasca ca sa te detemine sa cumperi de la ei. De mutle ori te mai si inseala. Prin Mall poate fi o plimbare relaxanta deoarece ai si aer conditionat, ai si o muzica frumoasa de fundal, ai curatenie....
3. Cumpar lucruri de calitate
4. Pot schimba lucrurile cumparate si pot primi banii inapoi daca ma rasgandesc. Prin Dragon si Europa unde nu iti da nimeni un bon fiscal, te poti trezi ca nici nu mai recunosc ca ai cumparat de la ei! Asta daca cumperi la bucata. Daca cumperi la Engross, ti se taie factura si chitanta.

Dar despre Second Hand ce pot spune?

Eu personal nu as cumpara de la second pentru ca am eu un fix, Insa cunosc persoane care stiu sa isi aleaga de la Second doar lucruri de calitate, care arata foarte bine. Astfel, spre exemplu ele si-au cumparat cu 3 lei un tricou care in Mall poate ajunge si la 25 de lei. Atentie insa! Daca va cumparati haine de la second, asortati-le cu o haina noua, sfatuia mai demult o vedeta TV (nu mai retin cine).

Un amic al meu se imbraca numai de la second. Singurele lucruri pe care nu le ia de la second sunt lenjeria intima si ciorapii. Prietenii se mira de unde si-a cumparat el haine, ca nu se gasesc in Mall-urile din Romania. Fireste, ca el nu le spune ca se imbraca de la second...

Concluziile le trageti singuri! Spor la cumparaturi!

PS: Daca sunteti prea comozi, si nu doriti sa va deplasati, puteti sa le comandati de pe net.
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

libris.ro
carturesti.ro

Popular Posts

OOKE

ookee.ro

top navigation

       
   
interlink.ro

Pagina de folos in lume

Labels

Inscris pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vizitatori pe blog

123

 
Copyright ©2016 Pagina de Folos • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger