8/04/2016

Pr. Constantin Necula - Atat iubesti cat daruiesti

Share On Facebook ! Tweet This ! Share On Google Plus ! Pin It ! Share On Tumblr ! Share On Reddit ! Share On Linkedin ! Share On StumbleUpon !


Va prezentam mai jos prima conferinta sustinuta de parintele profesor Dr. Constantin Necula la Bucuresti la invitatia mea personala. Eram pe vremea aceea vicepresedintele ASCOR Bucuresti. Pe parintele Constantin Necula l-am cunoscut in vremea liceului, cand era invitat de ASCOR Suceava sa conferentieze. Am fost fascinat de modul sau unic de abordare a lucrurilor. De aceea, am considerat a fi un real castig duhovnicesc daca as putea sa il invit sa conferentieze si la Bucuresti. Parintele a raspuns cu drag invitatiei mele. A fost o experienta deosebita!

De ce am pus acest titlu conferintei: "Atat iubesti cat daruiesti"? 

In primul rand conferinta era dedicata tinerilor care invata sa iubeasca. Apoi, vroiam sa discutam despre iubirea crestina. Insa, ideea a venit intr-o zi cand am cumparat o carte de la Libraria Bizantina din Bucuresti. Pe plasa de plastic in care mi-a fost pusa cartea, era un abtipild pe care scria: "Atat iubesti cat daruiesti". Am considerat un semn de la Dumnezeu, caci in acea perioada cautam un titlu potrivit pentru aceasta conferinta. Vroiam sa plec la Sibiu sa il invit pe parintele, dar nu stiam ce nume sa ii pun conferintei. Asadar, providenta divina hotarase: "Atat iubesti cat daruiesti"

Recomand tuturor, dar in special tinerilor, sa asculte conferintele si dialogurile parintelui! Merita tot timpul!

Iordachescu Constantin

«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

libris.ro
carturesti.ro

Popular Posts

OOKE

ookee.ro

top navigation

       
   
interlink.ro

Pagina de folos in lume

Labels

Inscris pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vizitatori pe blog

123

 
Copyright ©2016 Pagina de Folos • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger