9/02/2016

Cum sa iti alegi un aspirator bun?

Share On Facebook ! Tweet This ! Share On Google Plus ! Pin It ! Share On Tumblr ! Share On Reddit ! Share On Linkedin ! Share On StumbleUpon !
Sa va povestesc din experienta noastra! Am avut un aspirator cu sac de panza care aspira bine, insa imi imprastia in casa mult praf. Prea mult praf! Asa dar, am decis sa il schimbam. Am cautat niste aspiratoare cu preturi bune. Deja ne orientam spre un aspirator nou insa fara sac. Au aparut acum cu un fel de cana in care se strange praful si mizeria. Am gasit un pret bun si la Carrfour si la Media Galaxi. Era gata sa cumparam unul ieftin de la Media Galaxi insa un vanzator ne-a deschis ochii! Ne-a explicat cum se alege un aspirator! Noi habar nu am avut! 
Sunt cateva aspecte pe care trebuie sa le luati in seama ca sa va cumparati un aspirator de care sa fiti multumiti.

Poate nu doriti sa platiti prea multi bani pe un aspirator, insa daca tot va luati ceva, cumparati unul bun in raport calitate-pret!

Orice aparat electronic are asa ceva:


Va uitati in primul rand pe aceasta eticheta de mai sus!

Daca doriti sa cumparati un aspirator, trebuie sa stiti ca unele aspiratoare nu aspira pe covoare! 

Spre exemplu, aspiratorul a carui eticheta v-o prezint mai sus, e bunicel si nu prea!

O consuma el putina energie 34 kWh insa la praf are clasa C (ideal ar fi B, dar e bun si C), la covor are D (foarte slab) si la parchet tot C. Sunetul nu e asa mare.

Acum sa comparam cu alt aspirator mult mai bun dar nu foarte scump (in jur de 350 de lei):

Clasa de eficienta energetica este A nu B ca primul!
Consumul anual de energie e mai mic: 28 de kWh si nu de 34!
Puterea de absortie pe covoare este C fata de celalalt unde este D. Noi am luat un aspirator cu absortie la covoare C. Ne-am speriat cat praf scoate din covoare numai dupa o aspirare! Aspiram zilnic! Va dati seama cat praf inhalam inainte fara sa stim!
Puterea de absortie pe suprafete dure este A fata de C celalalt aspirator.
Nivelul de zgomot este mult mai mic: 79 fata de 82 dB.

Aceste aspecte trebuie urmarite foarte bine pana gasiti o varianta multumitoare.

Noi am comandat un aspirator marca Rowenta de aici: Market Online. Gasiti aici mai multe modele si preturi bune. La aceste aspiratoare veti gasi si aceasta specificatie:

Noi suntem foarte multumiti!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

libris.ro
carturesti.ro

Popular Posts

OOKE

ookee.ro

top navigation

       
   
interlink.ro

Pagina de folos in lume

Labels

Inscris pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vizitatori pe blog

123

 
Copyright ©2016 Pagina de Folos • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger