2/24/2014

Simplitate in Duhul Sfant. Internetul duhovnicesc

Share On Facebook ! Tweet This ! Share On Google Plus ! Pin It ! Share On Tumblr ! Share On Reddit ! Share On Linkedin ! Share On StumbleUpon !
Am primit un comentariu foarte interesant la unul din articolele mele. Il postez ca un articol separtat. Articolul este semnat de un baiat Gheorghe:

Este foarte adevarat ce a ce scrii tu dar vreau sa adaug o viziune a mea dupa ce am urmarit un dialog dintre un reporter TV si o batraina dintr-un sat izolat care dupa spusele ei erea un sat izolat si parasit de tineri ramasesera citiva batrini si acestia la distanta unul de celalalt, si la un moment dat reporteru o intreaba daca nu ii este urit singura si ea raspunde ca nu este singura niciodata ca este cu Dumnezeu si atunci m-am uitat in camera mea care este plina de aparate electronice de comunicare si am zis:acesta femeie care nu stie nimic de internet si nici de telefonie este legata la un internet (Duhul Sfint) mult mai performat decit al nostru care iti da o informatie Scurata si datatoare de toate bunatatile iar noi ne chinuim cu acest internet primitiv (in ce-a mai mare parte mizerabil)Si mi-am pus intrebarea:ce iti ajuta tota tehnica de comunicare fara Dumnezeu? Concluzia este evident ca acesta tehnica omeneasca este cu mult in urma lui Dumnezeu si nesemnificativa fara El.Sa ai acces la dumnezeu si la "internetul"Lui nu trebuie sa ai nici o clasa elementara,nimic din stinta omeneasca,trebuie numai sa te rogi Lui ca sa faci legatura dintre El si tine si atunci esti inaitea celor care cred ca stie multe fara Dumnezeu.Sint multe de spus.

Author:

«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

libris.ro
carturesti.ro

Popular Posts

OOKE

ookee.ro

top navigation

       
   
interlink.ro

Pagina de folos in lume

Labels

Inscris pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vizitatori pe blog

123

 
Copyright ©2016 Pagina de Folos • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger